Coen Koppen

Coen Koppen

Redacteur, Content Marketeer & Social Media Trainer

UPDATE: EIND 2015 ZIJN DE BEDRIJFSACTIVITEITEN STOPGEZET OMDAT IK VOORKEUR GEEF AAN WERKEN MET COLLEGA's. In 2012 ben ik naast mijn baan bij HowardsHome Coen Koppen Communicatie begonnen om te laten zien dat social media laagdrempelig in te zetten is. Je kunt het puur voor informatievinding gebruiken maar er zit veel meer in. Marketing, marktanalyse, sales, interne communicatie, samenwerken in teams, co-creatie, crowdsourcing. Het duurt soms even voordat de aap uit de mouw komt. Maar met enige basistraining kun je al snel apestreken uithalen! Doordat ik ruim 4,5 jaar voor de social media uitingen van HowardsHome verantwoordelijk ben geweest, heb ik veel training gehad van hoe men social media kan inzetten om online relaties op te bouwen. Én doordat ik ook over dit onderwerp schrijf voor onze eigen contentmarketing en blog voor o.a. Marketingfacts en Emerce heb ik een uitstekend beeld gekregen van hoe social media marketing zich de laatste jaren heeft ontwikkeld en wat social media in brede zin voor een organisatie kan betekenen. Intern én extern.

Vaardigheden

Social Media

85%

Content Marketing

80%

Redactie

75%

Content Curation

90%

WordPress

75%
Heeft o.a. geschreven voor: